lørdag 11. februar 2017

NSHK- Framsnakk

Det har vært stille på bloggen min siden før jul, detter er ikke på grunn av at jeg har sluttet å blogge eller å lage kort, men på grunn av at vi har flyttet. Jeg har laget noen kort før jul men hadde aldri tid til å blogge dem, eller rettere sagt kamera mitt var pakket ned. 
Og etter hvert måtte jeg pakke ned scrapperommet mitt også. Jeg har fått nytt her i nye huset og er nå nesten pakket ut så nå kommer det snart mer fra meg :)

Men nå over til framsnakke!
Vi i Nordsalten hobbyklubb har lenge snakket om å gjøre noe i for å løfte frem positiviteten i scrappemiljøet.
Det har dessverre vært mye negativt det siste året med med nettmobbing. derfor ønsker vi å framsnakke personer i scrappemiljøet!
Vi har lenge snakket om hvordan vi skal gjøre det, men da  bloggen "Crafters Together"  og spurt om vi ville ta over premiene. var dette helt naturlig for oss og vi ville videreføre det bloggen og  eieren av bloggen ønsket å stå i mot mobbing.



Siden vi fikk premiene blir det 
GIVEAWAY
Gå inn på NSHK og få mer informasjon om hvordan du kan delta.
ta også tur på hver DT og se hvem de har framsnakket.

Den første jeg vil framsnakke er Veronique, hun har scrappet i mange år, men jeg oppdaget prosjektene hennes først i fjor da jeg var så heldig å få henne med i DT team jeg er med i.
Hun har etter det vært med å inspirert meg mye etter dette.
Hun er også ei dame som sprer mye positivitet og glede i miljøet.

Hun har en veldig varierende stil men hun varierer hele tiden.
Om du ser dette Veronique noe jeg håper så ta med deg jeg er blitt framsakket- knappen og legg den gjerne på bloggen din


Så håper jeg flest mulig blir med på Giveaway vår=)

Ha en fin dag!!



3 kommentarer:

Karen Elise sa...

Jeg gleder meg til å se flere prosjekter framover! Gratulerer med flytting og med nytt scrapperom! :)
:) Karen Elise

Veronique sa...

Tusen takk Elisabeth for koselige ord :)

Kreativelena sa...

Blir digg når alt er i orden etter flytting. Det er jo kaos i evigheter ofte.. *lol* Så gleder meg til og se mer liv i bloggen din etterhvert. Og i mellomtiden skal jeg inn og titte hos Véronique :-)