lørdag 1. juli 2017

DT Nordsalten hobbyklubb #159 - Merkedager!

Heisann.

Nå kan jeg og roe ned litt siden jeg har ferie, har nå fri i 4 uker. Har ikke noe ferie planer, men ferie blir det like vel =) 
Håper på at sola er fremme hele tiden så jeg kan nyte den på verandaen. Etter vi flytter på landet er det der ekstra godt med ferie. her er det et helt annet tempo en i byen.

Men nå over til hvorfor jeg lager nytt innlegg her .
Det er 1. juli og ny utfordring ute hos NSHK.
Denne gang er utfordringen 
Merkedager.

Så her er mitt bidrag som er kort til en gutt.



Dette kortet kom på bestilling og som dere og han som skulle få det spiller instrument og raper.
Så da ble det dette kortet =)

Ta turen inn på NSHK og se hva de andre har laget.

Sponsor denne gang er

vinneren får denne flotte premien!

Ønsker dere alle en flott dag!!

Ingen kommentarer: