tirsdag 4. april 2017

DT Nordsalten Hobbyklubb. Fremsnakke

Som mange sikkert har fått med seg har vi i Nordsalten Hobbyklubb nå siden i februar hatt det vi kaller  fremsnakk. Der vi fremhever ulike scrappere i miljøet vårt. Dette for å få frem positiviteten i miljøet.






Denne gang vil jeg fremsnakker Rita  fra Rita 's Univers.
Jeg har fulgt bloggen hennes i flere år nå og synes hun lager så utrolig mye flott i mange år.
Jeg har hele tiden latt meg inspirere av det hun lager.
Hun har en stil langt fra min, men jeg har likevel fått ideer ved å fulgt bloggen hennes.

Hun lager veldige romantiske kort med sarte farger.
Det er vært å ta turen inn på bloggen hennes.



Jeg hadde ikke mulighet til å lage kort denne gang, men vi har flere sponsorer med oss på denne månedens give  away.
Inne på NSHK vil dere få nærmere informasjon for hva dere må gjøre for å vinne.

Takk for besøket.




1 kommentar:

Karen Elise sa...

Da hopper jeg rett videre for å ta en titt i Ritas blogg også. Takk for tips!
:) Karen Elise