lørdag 24. januar 2015

DT NSHK. Blogghopp. Nordsalten hoppyklubb feirer 5 år

Nordsalten hobbyklubb har hatt blogg i hele 5 år.
og dette ønsker vi å feire sammen med dere!!!


 


Derfor har vi laget en blogghopp til dere. Og håper så klart de er med på den.


Så har du kommet fra Silje har du gått rett vei vist ikke gå helt tilstarten så gå rekefølgen der. Du begynner hos


Vi ønsker å vise dere et av de første kortene vi har laget.
Her er mitt

Når jeg nå ser på det blir jeg nesten flau og ønsker at det ikke var jeg som har laget det.
Jeg begynte høsten 2010 men dette er laget i januar 2011.
Jeg husker at jeg var veldig fornøyd den gang, men nå kan jeg ikke skjønne at jeg var det. har vel egentlig ikke lyst til å vise det en gang til.... 
Heldevis har jeg kommet et stykke siden den gang.

Her er mitt nyeste kort, laget denne uka.
Og som dere ser har utviklingen vært kjempe stor, og heldevs for det. I starten likte jeg ikke å gi dem bort som dere sikker skjønner. Men nå er det gøy å gi kort bort å se den som får den blir veldig glad.






Motivet er hentet fra  Chin- Choun Kuik sin- etsy butikk.

Fargelagt med copics.



Premie inne på NSHK er 
The ribbon girl som sponser premie.



I tillegg har dere mulighet til å vinne en premie av hver av oss. Det dere må gjøre er å legge igjen en kmentar hos alle oss jentene i DT. 
Utfra komentaren og hilsen vi får trekker vi en vinner.

Nå skal du videre til  tilbake  til Nordsalten hobbyklubb =)
som er siste stopp på denne blogghoppen. Husk og skrive en komentar om at du har vært rundt på alle bloggene vår =)


Her er hele rekkefølgen på blogghoppe vår =)

Takk for besøket....

24 kommentarer:

Tone K. sa...

Gratulerer med 5-års dagen til Nordsalten Hobbyklubb ! :D
Så flotte kort !! Jeg synes begge var superfine ! :)

New Creations sa...

What a huge difference between old and new, but I love and adore both of UR creations!

Meretekj sa...

Gratulerer så mye med 5-årsdagen til Nordsalten hobbyklubb.
Stor utvikling her. Begge var fine, men det siste var nydelig.
Merete

Lenas kort sa...

Gratulerer så mye med 5-årsdagen til Nordsalten hobbyklubb.
Så masse lekkert du har laget her :-)

Gitte sa...

Tillykke med dagen.
Her er også sket en stor udvikling. :-)

Anne Gro sa...

Så gøy å se utviklingen!! Det siste kortet var utrolig flott!! Ha en fin helg!

Gunn sa...

Gratulerer så mye med 5 års dagen til Nordsalten :) Syntes det første kortet var søtt:) Nydelig fargelegging på det andre kortet. Mye inspirasjon her :)

BlackLissi sa...

Hipp, hipp, hurra for jubilanten! Nydelig design dere har fått i bloggen. :)
Kjempe morsomt med tilbakeblikk og se på hvilke utvikling stilene og teknikkene deres har hatt i løpet av årene! Masse flott du lager Elisabeth!
Tusen takk for inspirasjon og flott blogghopp!

mellem sa...

Gratulerer med 5 års dagen! Fin utviling, og lekre kort.

Winnie sa...

Syns begge kort var fine jeg..... men klart jeg ser en utvikling ...... moro å se før og nå kreasjoner.

Linda sa...

Gratulerer med 5 årsdagen til dere:)Nydelige kort du har laget!!

Mari sa...

Hei Elisabeth!
Gratulerer så mye med 5års dagen i NSHK!
Du har hatt en utrolig flott utvikling! Nydelige kort begge to og syns slett ikke du skal være flau over det første! Vi har alle begynt ett sted :)
Klemm fra meg :)

Cornelia sa...

Så kul att få se alla era "nu och då"-kreationer och helt klart har det hänt "lite" med din stil!

Härlig färgläggning och snyggt med lite "outside the box"-tänk också.

Ha en skön söndag, nu ska jag vidare till en av dina kollegor!

Elin sa...

Gratulerer til Nordsalten. Kan se at det har utviklet seg her ja, men det første kortet var da ikke SÅ ille vel? Nydelig motiv og fargelegging på det siste kortet.

Outi sa...

Grattis på 5-årsdagen! Visst syns det att din teknik har utvecklats, men båda dina kort är riktigt fina! Tack för inspirationen!
Kram, Outi

Berit sa...

Gratulerer med 5-års dagen! Nydelige kort begge to, men det er tydelig å se at du har utviklet deg:)
Klem, Berit

Maryann Laursen sa...

Tillykke med dagen til dig også, og sikken et flot kort, du har lavet her også, men selv om der har været en rigtig fin udvikling er det første nu slet ikke så dårligt heller, bare meget anderledes i stilen, men bestemt ikke dårligt. Og det sidste er vildt flot lavet og farvelagt.

Torun sa...

Gratulerer med dagen! Ser at du har utviklet deg ja, men synes nå det første kortet var fint også jeg da! Nå hopper jeg videre!

SirisKort sa...

Gratulerer til Nordsalten! Gøy å se på hvordan stilen utvikler seg! Jeg hopper videre :)

Lisbet sa...

Gratulerer med 5 års dagen :-) Moro å se utviklingen din. Nydelig motiv på det første kortet du viser her. Jeg synes begge var flotte kort :-)

Anne-Eddie sa...

Det var fantastisk!! Vakkert,vakkert,vakkert!! Gratulerer med dagen! Klem fra Anne-Eddie :)

Wenche sa...

Gratulerer med 5årsdagen. Så utrolig moro å se på utviklingen din.

Heidi sa...

Gratulerer med jubileum! Og en utrolig utvikling du har hatt! Moro å se :-)

Alhana sa...

Gratulerer så mye med 5-årsdagen til Nordsalten hobbyklubb :-) Ser at du har utviklet deg, men jeg synes det første kortet var fint også jeg da!