mandag 13. januar 2014

Bare for kosens skyld.

kortet som kommer i dag har jeg laget bare for kosens skyld, altså nå koser jeg meg jo alltid med å lage kort eller lignende. Men jeg hadde ikke noe eller noen i tankene da jeg laget dette kortet.
Som dere sikkert har fått med dere er jeg glad i lilla og det er dette kortet.
Selv om det er vinter ute så lengter jeg til sommer å sol så et kort med sommer følese.



Etter  bildmålarna er gorjussen av mine absolutte favoritter. Jeg synnes hun er kjempe søt.



Blomster med små sommerfugler.

Innsiden, lik som forsiden=)


Blir med på disse utfordringene=)

Takk for du tok turen innom.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Your creation is just gorgeous! Love the little tiny butterflies and great photographing! Thanks for playing this week at Simply Create Too!

DianeMoneyGoolsby sa...

Hi, Elisabeth: Love your beautiful card especially your cute little girl. Thanks for entering our Challenge #52 – “Anything Goes”

Diane
Simply Create Too Design Team Member
http://DianesDigitalDesigns.blogspot.com

Sissel sa...

Nydelig kort Elisabeth, å drømme om sommer i januar er helt på sin plass.
Klem Sissel